Tällainen 5 minuutin välein postailu ei ole tapani kirjoittaa, mutta ajattelin potkaista blogin kunnolla käyntiin ja kirjoittaa ihan normaalin postauksen tuon ensimmäisen lisäksi.

Itseasiassa aloitin nutrauksen viime viikon sunnuntaina, eli nyt eletään kuudetta päivää. En ole kuitenkaan pysynyt täysnutrauksessa, olen lähinnä tutustuttanut itseäni ja kehoani vain 800 kaloriin päivässä. Alussa painoin 66,9 kg, olen nyt laihtunut 700 grammaa eli painan 66,2. Tästä huomaan, että tässä ollaan joko mukana, tai ei olla. Koko sydämestä, tai ei ollenkaan. Aion aloittaa täysnutrauksen huomenna. Täysnutrauksessa on ideana syödä 5 (miesten 6 kpl) Quick weight loss pirtelöä tai keittoa päivässä. Nyt olen lipsunut sen verran, että eilen syötiin grilliruokaa (tiedän, tiedän.. mutta kun hankittiin uusi grilli!) ja päivittäin olen syönyt salaattia. Olen myös korvannut aterioita niillä Nutrilettin hunger control patukoilla. On myös tärkeää juoda paljon vettä ja siinä jos jossain on allekirjoittaneelle paljon opettelemista..

Kuten ensimmäisessä postauksessani kerroin, olen tavoittelemassa melkein 10 kiloa kevyempää elämää ja koon 38 vaatteita. On motivoivaa lukea myös muiden kokemuksia sekä tavoitteita ja saada siten vertaistukea projektiin. Siksi kysyisinkin:

Millaisia tavoitteita teillä on?