Noniin, tunnen itseni ja arvasinkin että näin kävisi. En ole vieläkään päässyt täysnutraukseen! Milloin mitäkin tekosyitä, tällä hetkellä lähinnä se, että alkavat pirtelöjauhepussit jo loppumaan, eikä voi aloittaa jos ei voi jatkaa.. Niimpä.

Paino on kuitenkin yhä laskussa. Tänään vaaka näytti jo 65 kg, mikä on tietenkin ilouutinen. Milloinkohan viimeksi olen painanut näin "vähän"?

20130513_093006-normal.jpg

Äitienpäivä koitui kohtalokseni ja sorruin maistamaan tarjoiluita. Eipä siinä, kyllä 65kg on ihan hyvä saavutus. En voi kuitenkaan olla ajattelematta, olisinko jo 65 kg paremmalla puolella, ellen olisi antanut mielihaluille valtaa?

Tällä hetkellä olen syönyt niin, että aamulla juon yhden Nutrilett pirtelön, jonka voimin pärjään lounaaseen. Lounaalla, etenkin arkisin töissä, vedän usein Nutrilett patukan, jossa on kaksinverroin kaloreita pirtelöön nähden. Iltapäivällä saatan vielä juoda pirtelön. Päivälliseksi olen usein syönyt salaattia tai vastaavaa. Tuntuu vain liian oudolta, jos ei saa mitään konkreettista syötävää päivän aikana. Illalla juon vielä yhden pirtelön tai syön puolikkaan patukan.

Kuten huomaa, olen löysännyt tahtiani ja kuria itseäni kohtaan. Kyllä paino näinkin putoaa, vielä kun soppaan lisätään liikuntaa jaksamisen mukaan, mutta nopeampaa se olisi jos pysyisin kokonutrauksessa. Yritän parhaani. Olen lukenut paljon villejä huhuja ketoosista, jonka saavuttaa täysnutrauksessa. Haluaisin saavuttaa sen tilan ja aionkin vielä. Jos jotain positiivista, on ruokahaluni ainakin vähentynyt. Ehkä kehoni on vihdoin ymmärtänyt, että nyt on pakko totella ja pitää nälkä kurissa.

Joudun ostamaan lisää pirtelöjauhetta huomenna tai keskiviikkona. Tavoitteena olisi edes kokeilla muutama päivä täysnutrausta.. Wish me luck!

Olen erinomainen esimerkki surkeasta itsekurista. Onko teillä vastaavia kokemuksia, kuinka saitte nälän ja naposteluhimon kuriin? :)